Zastosowanie metalicznego papieru bywa problematyczne, gdyż ciężko znaleźć formę druku, która będzie się na nim dobrze eksponowała. Z jednej strony chcemy zaznaczyć dane i logo w sposób szczegółowy, z drugiej natomiast unikamy wrażenie przesytu. W tym przypadku takim złotym środkiem do osiągnięcia celu okazał się szeryfowy font w kolorze czarnym.

Litery są bardzo wyraziste, wręcz zaczepne, dzięki czemu świetnie odróżniają się na tle metalicznego papieru. Kolorystyka Pantone i wypukły druk wypalany stworzyły w tym przypadku fantastyczny duet. Patrząc na wizytówkę, mamy wrażenie, że nowoczesność miesza się tutaj z tradycjami, a efekt naprawę zachwyca prostotą.

Awers zawiera minimum informacji. Znajduje się na nim wyłącznie logo, imię z nazwiskiem i stanowisko. Reszta umiejscowiona jest na rewersie. Jest to pewne przełamanie schematu, bowiem zmusza jakoby do odkrywania firmy krok po kroku. Część informacji dostajemy od razu, reszty szukamy, odwracając wizytówkę. W ten sposób firma odwraca karty, a potencjalny klient staje się nią coraz bardziej zainteresowany.

 

Źródło: www.DrukWypukly.eu/galeria