Papier akwamarynowy zyskuje na popularności. Cechuje się przede wszystkim jakością i odróżnia wizytówki od innych. Jeżeli w grę wchodzi jeszcze kaszerowanie (klejenie dwóch warstw papieru) i srebrzenie elementów, wizytówki stają się po prostu nieziemskie. Tak było też w przypadku projektu dla Warta Residence.

Awers wizytówki to srebrzone logo firmy, natomiast na rewersie pojawiły się dane kontaktowe i adresowe. Połyskliwy papier i delikatne logo sprawiają, że wizytówki mają eteryczny wyraz. Kojarzą się elegancją i subtelności, a także wyrafinowanym smakiem.

W tym projekcie postawiono na prosty przekaz. W myśl idei, że co za dużo to niezdrowo – zrezygnowano ze wszystkiego, co mogłoby wprowadzać chaos. Dane na rewersie obwiedziono czarną ramką, pozostawiając nad mini wolną przestrzeń. Klarowny przekaz, czytelność i elegancja to główne zalety tych wizytówek. Czasami mniej znaczy więcej. W dobie takiego przesytu, proste i spokojne wizytówki zdają się górować nad projektami, które straszą kolorystyką i ozdobnikami.

akwamarynowy-papier-kaszerowany

akwamaryna-kaszerowanie-hot-stamping-srebrzenie

Źródło: http://aganet.eu/portfolio-view/srebrzenie-zwane-hot-stampingiem-2/