Połączenie bieli i czerwieni mocno rzuca się w oczy i zapada w pamięć. Tą cechę wykorzystano przy projektowaniu tych kaszerowanych wizytówek. Klejenie dwóch warstw papieru pozwoliło na uzyskanie grubych kartoników o odpowiedniej ciężkości. Do stworzenia tego projektu posłużyły papiery o gramaturze 350 i 330 gramów. Treść została naniesiona przy pomocy sitodruku, a całość zalaminowana.
Istotną cechą tych wizytówek jest hasło reklamowe, które pojawia się na awersie. To ono spełnia tutaj najważniejsze zadanie. Po prostu rzuca się w oczy i sprawia, że czytający zapamiętuje je i kojarzy w odpowiedni sposób. Wszystkie dane przenieśliśmy na rewers i tam też pojawiło się logo firmy. Czerwień i biel sprawia, że wizytówki przyciągają uwagę, więc dla stonowania projektu, pokryliśmy go matową folią. Na awersie druk jest duży i konkretny, natomiast na rewersie delikatny, jakby grający drugie skrzypce. Firma chce przez to najpierw zainteresować potencjalnych klientów swoją wizją, a następnie skłonić do kontaktu.
Źródło: aganet.eu
Leave A Comment