Projekty reklamowe wykonane wyłącznie z wykorzystaniem barw czarnej i białej według socjotechników wywołują wrażenie najbardziej neutralne, co jest szczególnie istotne dla marek, które pragną zainteresować odbiorcę raczej specyfiką realizowanych usług, niż pomysłem na wykonanie wizytówki.

Tego typu projekty są jednocześnie niezwykle czytelne i bezproblemowe w odbiorze, czego najlepszy przykład stanowią wizytówki firmy nomo®creative funkcjonującej w przemyśle graficznym.

Forma, na jaką zdecydowali się nomo®creative ma związek z niepisaną zasadą, która mówi, że firma swoje usługi winna zaprezentować dopiero w trakcie kontaktu bezpośredniego z klientem, zaś wizytówka zwyczajowo nie powinna stanowić pola do prezentowania potencjału marki.

Jak widać, nawet najprostszy projekt może skutkować skutecznym efektem finalnym. By wyróżnić się z tłumu projektów reklamowych nie trzeba decydować się na ekstrawagancką i wyszukaną formę – niejednokrotnie wystarczy zaprezentować się w sposób lakoniczny, aby zainteresować konsumenta swoją marką.

Przy tego rodzaju wizytówkach bardzo ważna jest jakość. Zarówno materiały użyte do produkcji jak i wykonanie musi być na najwyższym poziomie – jest to niezbędne aby uzyskać naprawdę ekskluzywne wizytówki.

Przy projektowaniu brali udział Yu-Chien LinChen-Huang Chian oraz Chi Tai Lin

Źródło: Behance