Złoty i czarny od zawsze kojarzone są z luksusem. Połączenie tych kolorów stosowane jest dla wyróżnienia produktów lub usług z górnej półki.

Nie bez kozery mówi się, że czerń i złoto to kolory klasy. Ich umiejętne zastosowanie sprawia, że wizytówki prezentują się nie tylko profesjonalnie, ale przede wszystkim też bardzo atrakcyjnie.

Do wykonania powyższego projektu wykorzystano kaszerowany (klejony) papier – czarny barwiony w masie Plike 330g i biały kredowy 350g. Dzięki temu wizytówki są bardzo solidne i znacznie trwalsze niż w przypadku pojedynczego papieru. Na awersie wizytówki widnieją dane kontaktowe i adresowe, a także piękne logo wykończone metodą hot-stamping (złocenia). Biały papier, czarny nadruk i złote logo z jednej strony kontrastują ze sobą, ale z drugiej się dopełniają. Rewers wizytówki to czarny papier dopełniony złotem. Projekt ma więc dwie odsłony – delikatniejszą i odważniejszą. Jest dzięki temu bardziej dynamiczny i zaskakuje pomysłowością. Przygotowanie tych wizytówek wymagało dużo czasu, ale trud włożony w stworzenie projektu zaowocował niebanalnym efektem. Tak powstały niezwykle eleganckie i ekskluzywne wizytówki.

wizytowki-klejone

Źródło: aganet.eu/portfolio-view/zlocenie-wizytowki/