Tym razem przedstawiamy zdjęcie metki do odzieży, ponieważ papier oraz użyte rozwiązania technicznie świetnie nadają się również na wizytówki.

Firma Oleńka rozumie społeczną odpowiedzialność i stawia w reklamie na rozwiązania, które podkreślają jej ideę. Na metki do odzieży zastosowano proekologiczny papier ECO Via Felt o gramaturze 220g. Projekt został wzbogacony delikatnym logo firmy i utrzymany w stonowanej kolorystyce. Na jasnym papierze nadrukowano czarnym kolorem dane kontaktowe i adresowe, a także adres strony internetowej firmy.

Jedynym wyróżniającym elementem jest zarys bratka, który jest częścią firmowego logo. Oleńka przez swoje metki pokazuje, że w swoich działaniach kieruje się ekologicznym podejściem. To z kolei wskazuje jasno, że firma nie szczędzi nakładów na to, by być eko tak, jak jej produkty. Dla klientów i kontrahentów bardzo ważne jest sposób, w jaki prezentuje się dane przedsiębiorstwo. Chodzi przede wszystkim o spójność między tym, co firma kreuje w świadomości klientów, a tym, jak sama postępuje.

Czytelny nadruk na chropowatej strukturze papieru był w tym przypadku strzałem w dziesiątkę – ekologia idzie ramię z ramię z pięknem wykonania.

ekologiczny-papier

 

Źródło: http://aganet.eu/portfolio-view/proekologiczny-papier/