Każda wizytówka może być małym dziełem sztuki. Wszystko zależy tylko od tego, jak będzie zaplanowana i wykonana. W tym przypadku mamy do czynienia z czymś niezwykłym.

Do wyprodukowania tych wizytówek wykorzystano druk wypukły wypalany i druk termiczny. Awers wizytówki to pozbawiona konturów głowa lwa, którą wykonano metodą druku puchnącego. Lew naszkicowany jest wyłącznie z pojedynczych elementów, ale dostrzeżenie go nie jest wcale trudne. Po głową lwa znajduje się nazwa firmy, również wytłoczona i pokryta błyszczącym materiałem.

Wizytówki zostały wydrukowane na białym, kredowym papierze o gramaturze 350 g z zastosowaniem kolorystyki Pantone. Nazwa firmy i sylwetka lwiej głowy są intensywnie niebieskie. Na awersie nie potrzeba było już niczego więcej. Projektanci zrezygnowali z jakichkolwiek, dodatkowych elementów, żeby nie psuć przekazu, który jest tutaj najważniejszy.

W takich nowoczesnych wizytówkach widać dbałość o szczegóły. Połączenie prostej formy z awansową technologią druku sprawia, że wizytówki stają się po prostu atrakcyjne. Nie giną w czeluściach portfeli, przyjemność sprawia po prostu już samo patrzenie na nie.

 

Źródło: www.DrukWypukly.eu