Ekskluzywne usługi powinny być opatrzone równie elegancką reklamą w nienachalnej, estetycznej formie. Ważne, by design reklamy nie zaburzał czytelności projektu. Jednocześnie powinien on wzbudzać w odbiorcy treści poczucie zaufania i ciekawości wobec prezentowanej marki.
Te warunki z pewnością spełniają wizytówki salonu Spa Sakura, prowadzonego zgodnie z japońskimi konwencjami, a umiejscowionego w Nowym Jorku.
Wizytówki wykonane na matowym, gładkim papierze w standardowym, prostokątnym kształcie w tym wypadku okazują się najodpowiedniejszą formą reklamy dla ekskluzywnego salonu, który pragnie postawić na prostą, estetyczną formę promowania swoich usług. Pastelowy róż kojarzący się z delikatnością, świeżością i młodością przypadnie do gustu w szczególności damskiej części odbiorców, zaś minimalna ilość treści czyni projekt przejrzystym oraz czytelnym. Ponadto, wyważony i harmonijny design przywołuje skojarzenia z relaksem, spokojem i ukojeniem, co bezpośrednio wpływa na opinię na temat miejsca takiego, jakim jest salon odnowy biologicznej.
Wizytówki Spa Sakura są dowodem na to, że firma oferująca ekskluzywne usługi wysokiej, jakości powinna postawić na projekty skromne, nienachalne i delikatne, a zarazem treściwe i przejrzyste, co pozwoli klientowi kojarzyć daną markę z najwyższą, jakością.
Projekt wykonany przez STUDIO NEWWORK
Źródło: Behance
Niekiedy sukces leży w prostocie i wyczuciu smaku, moim zdaniem tak jest w przypadku wizytówek. W niektórych branżach delikatna kolorystyka, minimalna ilość detali może być lepiej odbierana przez klienta niż totalne przeładowanie. Wizytówki sprawiające wrażenie, że druku jest zbyt dużo w stosunku do wielkości wizytówki, raczej już wyszły z mody.
Przeglądając te wizytówki od razu skojarzyły się z salonem kosmetycznym albo z salonem SPA. Z pewnością wzbudza zaufanie wobec klientów salonu, który posiada takie wizytówki.