Ekskluzywne usługi powinny być opatrzone równie elegancką reklamą w nienachalnej, estetycznej formie. Ważne, by design reklamy nie zaburzał czytelności projektu. Jednocześnie powinien on wzbudzać w odbiorcy treści poczucie zaufania i ciekawości wobec prezentowanej marki.

Te warunki z pewnością spełniają wizytówki salonu Spa Sakura, prowadzonego zgodnie z japońskimi konwencjami, a umiejscowionego w Nowym Jorku.

Wizytówki wykonane na matowym, gładkim papierze w standardowym, prostokątnym kształcie w tym wypadku okazują się najodpowiedniejszą formą reklamy dla ekskluzywnego salonu, który pragnie postawić na prostą, estetyczną formę promowania swoich usług. Pastelowy róż kojarzący się z delikatnością, świeżością i młodością przypadnie do gustu w szczególności damskiej części odbiorców, zaś minimalna ilość treści czyni projekt przejrzystym oraz czytelnym. Ponadto, wyważony i harmonijny design przywołuje skojarzenia z relaksem, spokojem i ukojeniem, co bezpośrednio wpływa na opinię na temat miejsca takiego, jakim jest salon odnowy biologicznej.

Wizytówki Spa Sakura są dowodem na to, że firma oferująca ekskluzywne usługi wysokiej, jakości powinna postawić na projekty skromne, nienachalne i delikatne, a zarazem treściwe i przejrzyste, co pozwoli klientowi kojarzyć daną markę z najwyższą, jakością.

 

Projekt wykonany przez STUDIO NEWWORK

Źródło: Behance