Kolory biały  i granatowy są kolorami bardzo uniwersalnymi i pasują do naprawdę różnych branż. Tym bardziej do tych, gdzie w grę wchodzi czynnik zaufania i przejrzystość zasad.

Te kolory spełniają kilka ważnych funkcji. Biel kojarzy się z jasnymi zasadami i ogromną przejrzystością usług. Natomiast granatowy przywodzi na myśl zaufanie. Dla firm doradczych, finansowych i ubezpieczeniowych taka kolorystyka jest wręcz wymarzona.

Klejenie dwóch warstw papieru zwane inaczej kaszerowaniem pozwala na uzyskanie naprawdę grubego projektu, co z kolei przekłada się na podkreślenie siły danej firmy. Takie z pozoru mało znaczące zabiegi mogą sprawić, że wizytówki będą po prostu skuteczniejsze. Jeżeli wizytówka jest zaprojektowana i przemyślana w sposób odpowiedni, to zwraca uwagę i sprawia, że prawdopodobieństwo skorzystania z kontaktu wzrasta.

 

Źródło: www.aganet.eu/portfolio/