Niektóre stanowiska nie wymagają żadnych ozdób ani graficznych udziwnień. Tym bardziej, gdy firma dysponuje przejrzystą i minimalistyczną identyfikacją wizualną. Tak też było w przypadku ekskluzywnych wizytówek dla Prezesa Zarządu firmy Miraculum. Przedsiębiorstwo posiada proste logo, które zostało wypalone lewej stronie awersu wizytówki.

Prawa strona projektu zawiera nazwę stanowiska, imię i nazwisko oraz dane adresowe. Miraculum to ceniona polska marka kosmetyczna, która zawsze kojarzona była z wysoką jakością i prostotą. Tak też jest z wizytówkami dla tej firmy.

Biały papier kreda matowa 350g został wzbogacony drukiem offsetowym i pokryty matową folią zabezpieczającą. To nadało wizytówkom trwałość. Logo firmy zostało wykończone złoceniem (hot-stamping), które jest synonimem luksusu a w dolnej części wizytówek dodano złoty pasek, który równoważy projekt. Gdy w grę wchodzi jakość sama w sobie, wszelkie ozdobniki są zbędne. Tak naprawdę sukces tkwi w tym przypadku w prostocie. Ta przemawia do wyobraźni bardziej, niż skomplikowane formy.

 

Źródło: www.aganet.eu