Pasjonują nas tylko wizytówki. Tylko n a j l e p s z e wizytówki. Kolekcjonujemy oryginalne pomysły, szlachetne wzory i najbardziej niezwykłe rozwiązania, tworzone przez projektantów i drukarnie z całego świata. Ponieważ jednak dzielenie się kolekcją jest o wiele ciekawsze, niż jej gromadzenie, na blogu ekskluzywne-wizytowki.pl prezentujemy ten wyjątkowy zbiór.

W galerii udowadniamy, że nawet w branży, w której „wszystko już było” można znaleźć jeszcze dziesiątki nowych sposobów na to, by się wyróżnić. W przypadku bilecików arsenał środków jest szeroki, a liczba kombinacji – ogromna. Oręż projektanta to liternictwo i drobne grafiki, wielkość i kształt kartonika, techniki poligraficznego uszlachetniania druku, dobór odpowiedniego papieru i techniki drukowania, a wreszcie, tak często niedoceniana… pusta przestrzeń. W edytorstwie i poligrafii zwana „światłem”. Niezwykłość wielu projektów zamieszczonych na tym blogu polega właśnie na umiejętnym wykorzystaniu miejsc niezadrukowanych.

Mamy nadzieję, że przedstawione tu projekty staną się dla Ciebie inspiracją w kreowaniu własnego wizerunku. Blog tworzymy z myślą o właścicielach firm i samodzielnych specjalistach – a więc osobach, dla których własne nazwisko jest największą biznesową wartością. Mamy nadzieję, że będą tu zaglądać także graficy, projektanci i miłośnicy współczesnego projektowania oraz drukarze.

Idea bloga ekskluzywne-wizytowki.pl obejmuje nie tylko prezentację najbardziej imponujących w tej dziedzinie osiągnięć projektantów z całego świata, ale także porady i wskazówki dla osób, które chcą nadać swoim bilecikom niepowtarzalny charakter. Każdego dnia w Polsce setki, a nawet tysiące maszyn drukarskich wypuszczają masowo drobne kartoniki, tworzone bardzo często według identycznego schematu. Wizytówka stała się produktem masowym, projektowanym szybko i bez szczególnej dbałości o detale. Z tego względu tak samo szybko, jak się ją produkuje, chowa się ją później do portfela i zapomina o niej całkowicie.

Warto zobaczyć reakcję rozmówcy, który otrzymuje wizytówkę i nagle zastyga na moment, przyglądając się wyjątkowemu projektowi. W niektórych sytuacjach ta chwila może mieć większe znaczenie biznesowe, niż kampania wizerunkowa. W biznesie nie ma większej siły, niż dobre pierwsze wrażenie.