Nietypowy kształt wizytówki oraz wycięte logo to przykład na innowacyjne pomysły przyciągające wzrok a co za tym idzie uwagę potencjalnego klienta.
Autorami tego nietuzinkowego pomysłu są Design Studio Multifarious Creative i Sean Paul Kinnear z Senior Designer Blonde Digital.
Ekskluzywne wizytówki nie muszą być oklepane i monotonne. Przyzwyczailiśmy się do tego, że wizytówka to prostokątna karteczka z wieloma informacjami i kolorowymi obrazkami, wręczana nam przy każdej okazji. Samą zmianą kształtu wizytówki można podkreślić ich prestiż, elegancję oraz oryginalność. Nietypowy kształt wraz z nowoczesną szatą graficzną dodają wizytówce smaku.
Projekt od razu nawiązuje do branży gastronomicznej, jaką wizytówka ma reprezentować. Druga strona wizytówki w sposób bardzo czytelny dostarcza nam wszelkich niezbędnych danych promujących firmę. Wizytówka w unikalny sposób już na pierwszy rzut oka informuje nas o treści przekazu.
Źródło: Behance
Ostatnie trendy co do formy wizytówek zaskakują i jest to bardzo pozytywne zjawisko. Na reszcie odchodzi się od zwykłych bezbarwnych i nic nie mówiących klientowi prostokątów. Teraz rządzi kolor, ciekawa czcionka, symbole oraz mnóstwo technik wykonania i nietypowy kształt, co natychmiast uruchamia wyobraźnię klienta i budzi pozytywne emocje.
Co raz więcej można zauważyć nietypowych wizytówek, co jest moim zdaniem bardzo fajnym zjawiskiem, że firmy nie są kojarzone tylko z nazwą czy hasłem reklamowym, ale również z kształtem wizytówki.
Kształt zaskakujący. Zastanawiam się czy można wyciąć dowolny kształt. Czy również skomplikowane kształty można tak dokładnie wyciąć w środku wizytówki ?