Dążąc do wypromowania własnej firmy na tle innych, jako tej, która budzi zaufanie i wywołuje poczucie prestiżu, potrzebujemy atrakcyjnej reklamy, która przełamie nudne schematy standardowych działań marketingowych i zaciekawi odbiorcę.
Tylko wyjątkowe i oryginalne projekty, oddziałujące na wyobraźnię osoby, do której je kierujemy, wymuszające uruchomienie działania zmysłu artystycznej percepcji, potrafią przebić się do świadomości w tak wielkim zalewie reklamy, jaki dzisiaj obserwujemy na rynku. Wizytówki stanowią jedną z tzw. „cichych” form reklamy, która w sposób delikatny, zaznacza i przypomina odbiorcy o istnieniu danej firmy.
Warto popracować nad oryginalnością i graficzną atrakcyjnością wizytówki. Przykład tego projektu wizytówki wyróżnia niezwykle wysoki poziom kreatywności i poczucia artystycznego smaku. Jest idealną wizualizacją idei budzenia asocjacji między konkretną marką a najlepszym zaspokojeniem zapotrzebowania na rynku.
Wykorzystanie kształtu kadru filmowego, stosowanego na planie, w połączeniu z nazwą danej firmy/koncernu czy też nazwiska, wywoła pozytywne trwałe skojarzenie treści (wizytówki) z branżą. Kreatywność tego projektu przejawia się przede wszystkim w wyjątkowo mocnej sile perswazji. Wysoce obrazowa forma przekazu, wywoła trwałe zakodowanie w świadomości odbiorcy według zasady „najlepszy koncern filmowy to marka x”.
Ukazany wzór jest idealną formą wizytówki dla koncernów filmowych, producentów, reżyserów, scenarzystów, aktorów i wszystkich ludzi związanych z szeroko rozumianą branżą filmową.
Projekt autorstwa Rayz Ong z Singapuru.
Źródło: Behance
Wizytówka danej firmy powinna kojarzyć się z branżą już po pierwszym spojrzeniu, tak jak w artykule: branża filmowa – taśma filmowa, muzyczka – pięciolinia lub instrumenty. Niektóre symbole jednoznacznie się kojarzą, co wykorzystane przy tworzeniu wizytówki firmowej może być strzałem w dziesiątkę.
Widziałam nie jedną taką tematyczną wizytówkę i muszę przyznać, że świetnie się prezentują i przede wszystkim wystarczy jedno spojrzenie na taką wizytówkę i zostaje w pamięci. Taki proces w Reklami firmy jest bardzo korzystny.