Dążąc do wypromowania własnej firmy na tle innych, jako tej, która budzi zaufanie i wywołuje poczucie prestiżu, potrzebujemy atrakcyjnej reklamy, która przełamie nudne schematy standardowych działań marketingowych i zaciekawi odbiorcę.

Tylko wyjątkowe i oryginalne projekty, oddziałujące na wyobraźnię osoby, do której je kierujemy, wymuszające uruchomienie działania zmysłu artystycznej percepcji, potrafią przebić się do świadomości w tak wielkim zalewie reklamy, jaki dzisiaj obserwujemy na rynku. Wizytówki stanowią jedną z tzw. „cichych” form reklamy, która w sposób delikatny, zaznacza i przypomina odbiorcy o istnieniu danej firmy.

Warto popracować nad oryginalnością i graficzną atrakcyjnością wizytówki. Przykład tego projektu wizytówki wyróżnia niezwykle wysoki poziom kreatywności i poczucia artystycznego smaku. Jest idealną wizualizacją idei budzenia asocjacji między konkretną marką a najlepszym zaspokojeniem zapotrzebowania na rynku.

Wykorzystanie kształtu kadru filmowego, stosowanego na planie, w połączeniu z nazwą danej firmy/koncernu czy też nazwiska, wywoła pozytywne trwałe skojarzenie treści (wizytówki) z branżą. Kreatywność tego projektu przejawia się przede wszystkim w wyjątkowo mocnej sile perswazji. Wysoce obrazowa forma przekazu, wywoła trwałe zakodowanie w świadomości odbiorcy według zasady „najlepszy koncern filmowy to marka x”.

Ukazany wzór jest idealną formą wizytówki dla koncernów filmowych, producentów, reżyserów, scenarzystów, aktorów i wszystkich ludzi związanych z szeroko rozumianą branżą filmową.

Projekt autorstwa Rayz Ong z Singapuru.

projekt wizytowki 1

projekt wizytowki 2

projekt wizytowki 3

projekt wizytowki 4

Źródło: Behance