Projekt Ekhtiar Mahmuda kierowany jest do wszystkich osób, bez względu na wykonywany zawód, typ prowadzonej działalności gospodarczej, czy też branżę, w której świadczone są usługi.
Tego typu wizytówki cechuje głównie uniwersalność, dzięki której, idealnie odnajdą się w każdej sytuacji. Duża ich zaleta skupia się na prostocie graficznej wizualizacji, która nie zaburza przekazu. Jednocześnie, owa prostota, przełamana zostaje niezwykle oryginalnym efektem cieniowym, nadającym pewnej dynamiczności, która w udany sposób zapobiega wywoływaniu efektu nudy i stagnacji. Gradient zaznacza płynne przejście tonalne, z kolei zastosowanie efektu przezroczystości, narzuca przyjemne skojarzenie efektu wodnego, lekkiego zroszenia kroplami.
Kolorystyka oscylująca w wariantach czerni i szarości, kojarzy się z prestiżem i dojrzałością. Efekt wodnego rozmycia tła, jego przezroczystości, wzmaga z kolei warstwę artystycznego przekazu, czyniąc wizytówkę atrakcyjną, estetyczną i po prostu przyjemną dla oka. To idealne warunki do skutecznego działania perswazyjnego. Tego typu wizytówka, na pewno wzbudzi pozytywne skojarzenia odbiorcy.
Źródło: Behance
Bardzo ładny projekt wizytówki, prosty, estetyczny i spełnia swoje zadanie jako reklama w 100%. Taki proste projekty podobają mi się najbardziej jeżeli chodzi o wizytówki dla firmy.