Jeżeli firma ma podkreślić swoją solidność, to powinna to robić wszelkimi dostępnymi metodami. Doskonale można wykorzystać do tego zmysły, w tym zmysł dotyku. Dostarczając klientom ekskluzywne wizytówki wykonane na kartonie, sprawiamy, że dosłownie odczytują oni naszą siłę.

Delikatny papier sprawdza się w przypadku branż o subtelnym, cielesnym lub psychicznym wydźwięku. Kiedy natomiast chodzi o technologię czy budownictwo, to sama wizytówka musi pokazywać siłę.

W tym przypadku projekt powstał w pionie, na papierze o gramaturze 450 g/m2, który swoją fakturą przypomina karton. Dane kontaktowe zostały rozłożone w trzech sektorach. W pierwszym logo, w drugim nazwa firmy, numery NIP, REGON i adres e-mail, natomiast w trzecim dane adresowe i adres strony www.

Przy projektowaniu wizytówki zastosowano wyłącznie dwa kolory: czarny i biały, które korespondują ze sobą w doskonały sposób. Duża ilość danych kontaktowych ogranicza wprowadzenie kilku kolorów, bo całość staje się mało czytelna. Tutaj projektant doskonale zdawał sobie z tego sprawę i użył kolorów możliwe uniwersalnych.

Źródło: drukwypukly.eu