Czy idealna wizytówka musi koniecznie kłuć w oczy? Niekoniecznie i doskonale udowadnia to ten właśnie projekt. Do stworzenia wizytówek wykorzystano kredowy, biały papier o gramaturze 350 g oraz metodę suchego tłoku. Prawa część projektu to tłoczone logo oraz imię i nazwisko, a także nazwa stanowiska. W prawej części znalazły się wszystkie dane adresowe i kontaktowe.

Wizytówka została idealnie wyważona. Trzy kolory: biel, czerń i intensywny niebieski doskonale ze sobą współgrają. Nic tutaj nie odwraca naszego wzroku, nie „gryzie się” ani nie zaburza równowagi całego projektu. Druk, mimo że delikatny jest bardzo szczegółowy i ostry, a to gwarantuje bezproblemowe rozczytanie danych. Klasyczna wizytówka pokazuje, że firmie nie zależy na robieniu na klientach wrażenia w sposób szokujący. To wrażenie jest budowane już samą klasą, jaką cechuje się projekt. Ekskluzywne wizytówki z tłoczeniem są jednostronne i bardzo konkretne, bo zawierają wszystkie niezbędne dane, ale jednocześnie nie sprawiają wrażenia przesytu.

 

Źródło: www.aganet.eu