Mosquito Dessert to marka jednego z brytyjskich barów. W swojej identyfikacji wizualnej postawiła ona na granat i złoto, ale niektóre materiały wzbogacone zostały o ciekawe rozwiązanie graficzne w postaci splątanych linii w metalicznych kolorach.

Tył wizytówki – granatowy kartonik, z lekkim połyskiem i o strukturze przywodzącej na myśl płótno. Taki rodzaj kartonu nie jest może unikatem, ale tu został wkomponowany w tak ciekawy projekt, że stanowi po prostu idealne tło. Ekskluzywne wizytówki baru zyskały luksusowy charakter dzięki hot-stampingowi z połyskujących złotych i granatowych linii. Ten wzór jest bardzo cienki, dlatego twórcom projektu (w tym – drukarni) należą się wielkie gratulacje za wyrazistość i czytelność powstałego wzoru. Dodatkowym „smaczkiem” tej części projektu jest złoty napis „MOSQUITO”, widoczny w dolnej części wizytówki. Dominują tu harmonia i regularność.

Przód wizytówki MOSQUITO bazuje na bardzo podobnej zasadzie kompozycyjnej. Dane kontaktowe zostały wyśrodkowane, a „ciężkie” napisy mieszczą się – podobnie jak na odwrocie – w dolnej części kartonika. Różnicę stanowi białe tło (z ciemnymi napisami) oraz pionowy napis z nazwą marki, przypominający restauracyjne neony. Całość projektu spaja zastosowanie we wszystkich napisach fontu tego samego kroju. Projekt autorstwa Glasfurd and Walker.

 

Źródło: Behance