Kto powiedział, że wizytówka może być wykonana wyłącznie z użyciem jednej techniki? W rzeczywistości różne metody można łączyć i to połączenie praktycznie zawsze jest udane. Ważne tylko żeby graficy dopracowali wszelkie szczegóły. W tych wizytówkach jest coś, co przyciąga i sprawia, że firma prezentuje się w sposób nowoczesny.

Na awersie widzimy logo firmy, które wydrukowane zostało dzięki metodzie tłoczenia, ale widoczne jest tylko pod światło. Awers wygląda tak, jakby był całkowicie białą powierzchnią. Żeby zobaczyć logo, trzeba podnieść wizytówkę, a to sprawia, że stykamy się w dosadny sposób z nowoczesnością, a firma może kreować w ten sposób swój wizerunek.

Dane kontaktowe zostały umieszczone na awersie wizytówki. Dzięki temu nie zakłócają one odbioru pierwszej, najważniejszej strony. Suche tłoczenie na papierze offsetowym było w tym przypadku idealnym rozwiązaniem. Forma nie przytłacza, wręcz przeciwnie, jest tak prosta, że bardziej już chyba nie może. W taki sposób prezentują się firmy, które chcą pokazać klientowi, że grają „w otwarte karty”. U nich nie ma niczego, co mąci obraz, jest maksymalna przejrzystość, która stanowi o sile marki.

 

Źródło: www.DrukWypukly.eu