W momencie, kiedy ludzie zaczęli interesować się technologią 3D, została ona zaadaptowana również do materiałów reklamowych. Wizytówki tłoczone tak, jak żywe, a to dzisiaj jest coś, na co po prostu chce się patrzeć.

Majstersztykiem jest tutaj logo firmy. Wszystkie, nawet bardzo cienkie elementy zostały bardzo dokładnie wytłoczone. Linie są równe, wyraziste i bardzo ładnie zabarwione. Powierzchnia tłoczenia wygląda tak, jakby była pokryta lakierem. Mieni się pod światło, a tym samym ściąga na siebie wzrok.

Tych wizytówek aż chce się dotykać, bo są takie żywe. Zielony kolor nadaje im świeżości, a dokładny, offsetowy druk sprawia, że całość jest doskonale dopracowana. Połączenie bieli, zieleni i brązu przywodzi na myśl kolorystykę natury, a więc kieruje oglądającego w stronę, w którą podąża firma. Na pierwszy rzut oka widzimy, z jaką branżą jest ona związana i jakie są jej cele. Ten niemy język projektu mówi do nas cicho, ale wystarczająco klarownie, żebyśmy mogli go zrozumieć.

 

Źródło: www.DrukWypukly.eu