Dobierając sposób wykonania wizytówki nie należy zapominać o tym, iż współczesna technologia zapewnia inne formy nanoszenia tekstu niż tylko standardowy druk. Można zastosować tłoczenie, które czyni projekt nietuzinkowymi i wyróżniającymi się spośród tych standardowo wykonanych wizytówek.

Przykładem wizytówki wykonanej tą techniką są projekty reklamujące firmę Huang Chi Teng, zajmującą się filmem oraz fotografią. Projekt wykonany przez HOUTH z Tajwanu.

Wizytówki wykonane w kilku wariantach kolorystycznych przyciągają oko odbiorcy właśnie dzięki interesującej grafice wykonanej metodą tłoczenia. Zajmuje ona centralną część wizytówki, która jednocześnie jest logiem firmy. W narożnikach projektu zauważamy grafikę wykonaną tą samą metodą. Treści wydrukowane w sposób standardowy stanowią znikomą mniejszość w całym projekcie, co czyni go wyważonym, czytelnym i przejrzystym.

Techniki dobrane przez projektanta tego typu reklamy pozwoliły na uzyskanie prostego, a zarazem niezwykle nowoczesnego i nietuzinkowego efektu, który z pewnością zostanie zapamiętany przed odbiorcę treści.

 

Źródło: Behance