Czasem niewiele potrzeba, aby nasz projekt zdobył uwagę odbiorcy na dłużej. Wbrew pozorom, materiały reklamowe obfite w różnorodne elementy graficzne mogą rozpraszać konsumenta, a więc osiągać efekt zupełnie odwrotny od tego, który usiłujemy osiągnąć. Za przykład prostej, minimalistycznej a zarazem ekskluzywnej wizytówki można podać projekt studia Menta z Meksyku, wykonany dla kwiaciarni Vega&Vega.

Wizytówki cechują się standardowym wymiarem oraz kształtem. Ich frontalna część składa się z ukośnych pasków w kolorystyce biało-różowej. W obszarze centralnym zauważamy logo marki przedstawione w sposób lakoniczny, z wykorzystaniem motywów roślinnych, co ma nawiązywać do specyfiki branży, w jakiej Vega&Vega prosperuje. Z kolei strona odwrotna, stworzona w całości w kolorystyce różowej, przekazuje wyłącznie podstawowe, najważniejsze informacje o marce. Delikatne, nienachalne wizytówki stanowią zgraną całość z produktami, jakie oferuje niniejsza marka.

Warto zwrócić uwagę na fakt, iż wizytówki firmy Vega&Vega nawiązują swoim wyglądem do produktów firmy, m.in. do kopert oraz kart z podziękowaniami dołączanymi do kwiatów. Stylistyczna spójność marki działa zdecydowanie na jej korzyść – firma wiązana z określoną kolorystyką, fakturami i czcionką będzie zdecydowanie łatwiej zapamiętywana przez konsumentów.

 

Źródło: Behance