Trójwymiarowe obrazy, znane dotąd z wystaw w galeriach sztuki, tu przeobrażają się w projekt użytkowy. Dla nas jest to jedno z najbardziej fascynujących dzieł we współczesnej branży projektowania graficznego dla biznesu i najlepszy dowód na to, że ekskluzywne wizytówki wymagają nieustannego poszukiwania nowych dróg wyrazu.

Projekt wykonała Yana Makarevich z Mińska na potrzeby własnej marki AnotherArt.com. Przyjął on formę pakietów wizytówek, wydrukowanych na przezroczystym plastiku i opakowanych w kartonową koszulkę z nacięciami. Po wyjęciu kartoników, koszulkę można położyć, spłaszczyć i potraktować jako stojak do wizytówek. Nie to jednak jest niezwykłe.

Najciekawszy element projektu to logo – zmieniające kształt na każdej kolejnej wizytówce. Kolejne przemiany logo – niczym kolejne warstwy rzeźby – układają się w obraz trójwymiarowej dłoni z wyprostowanym placem wskazującym. Efekt jest absolutnie unikalny! Jednocześnie dane kontaktowe na każdej wizytówce umieszczono dokładnie w tym samym miejscu, dlatego pozostają czytelne, jeśli obserwuje się je na wprost.

Projekt białoruskiej graficzki urzeka prostotą i świeżością. To ekskluzywne wizytówki w ultranowoczesnym wydaniu. Z pewnością nikt nie przejdzie obojętnie obok podobnej maestrii. Nie bez znaczenia pozostaje tutaj także dobór barwy nadruku – nie jest to czerń, a szarość, która wzmacnia efekt trójwymiarowości.

 

Źródło: Behance