Połączenie nietypowych kolorów wcale nie musi być nudne czy brzydkie. Przekonujemy się o tym, patrząc na projekt wizytówek nowoczesnego fotografa. Biel, delikatny brąz i niebieski mogą się ze sobą bardzo dobrze komponować. Jeżeli dodamy do tego jeszcze papier o gramaturze 2x300g/m2 (kaszerowanie) oraz tłoczenie letterpress, uzyskujemy coś naprawdę przyjemnego dla oka.

Wizytówki wydrukowane są na papierze, który do złudzenia przypomina tkaninę. Jeżeli przyjrzymy się wizytówkom z boku, to zobaczymy strukturę kawałków zespolonego ze sobą papieru. Mocne, głębokie tłoczenie sprawia, że logo jest bardzo wyraźnie zaznaczone. Swoją drogą spełnia tutaj też najważniejsze zadanie. Projekt logo jest niezwykle przemyślany i minimalistyczny, a jednocześnie tak prosty w odbiorze, że nie trzeba się nad nim zastanawiać ani chwili.

Gruby papier podkreśla ekskluzywność wizytówek. Zniszczenie ich nie będzie wcale proste, bo są sztywne i wykonane z najwyższą precyzją. Samo wzięcie w dłoń takiej wizytówki sprawia, że nie chcemy jej odkładać. Przyjemna faktura i to ekskluzywne wykonanie sprawiają, że projekt naprawdę robi wrażenie. Mimo grubości wizytówki nie są ostre. Wręczanie ich jest prawdziwą przyjemnością, a projekt po prostu zachwyca.

Przemyślana kolorystyka, logo zwieńczone podsumowującym podpisem i ten doskonały, różniący się kolorem w słońcu papier sprawiają, że takiej wizytówki nie powstydziłby się żaden przedsiębiorca. W tym kolorystycznym szaleństwie jest metoda, która stała się tutaj kluczem do sukcesu.

Projekt autorstwa Art motiz z Chorwacji.

 

Źródło: Behance