Projekt tych ekskluzywnych wizytówek pozwolił na uzyskanie efektu niedostępności usług oraz ich wysokiej jakości. Przy projektowaniu tych wizytówek grafik zastosował kolory luksusu, czyli złoto i czerń. Te dwa kolory przywodzą na myśl wysoki standard towarów i usług, dlatego często wykorzystywane są w przypadku towarów z wyższej półki oraz usług premium.

Centralny punt awersu wizytówek stanowi duże imię i nazwisko Klienta wykonane metodą druku wypukłego 3D. Ten specyficzny rodzaj obróbki termicznej pozwolił na uzyskanie wizytówek, które przykuwają wzrok. Pod imieniem i nazwiskiem pojawił się numer telefonu oraz adres e-mailowy, a nad imieniem i nazwiskiem umieściliśmy ozdobny element, który równoważy cały projekt. Wizytówki są dość grube, co jest wynikiem zastosowania metody kaszerowania dwóch warstw papieru Curious Metallics Złoto o gramaturze 300 g. Ta technika sprawiła, że wizytówki są też dość ciężkie i dodatkowo podkreśliła tym ich wyjątkowość. Finalny efekt jest bardzo ciekawy i co najważniejsze spełnione zostało założenie – jest synonimem luksusu.

 

Źródło: www.aganet.eu