Jeżeli firma chce zaprezentować się na ugruntowaną i solidną markę, często wykorzystuje kolorystykę, która podświadomie się z  takimi cechami kojarzy.

W tym przypadku jest to szlachetna, aczkolwiek delikatna i stonowana kolorystyka. Wizytówki zostały wykonane na matowym papierze o gramaturze 350g. Pierwszym, co przyciąga wzrok, jest logo firmy, do stworzenia którego zastosowano czarny kolor.

Projekt jest doskonałą reklamą branży, z racji tego, że stworzony jest dla architektów, zastosowano w nich wysublimowaną technikę wyważania konkretnych elementów. Dzięki temu sama wizytówka jest tak dokładna, jakie powinny być projekty osób, do których będzie należeć. Wizytówki z zasady miały być maksymalnie przejrzyste i pozbawione ozdobników. Nie ma w nich nic, co mogłoby rozpraszać uwagę. Wzrok szybko wędruje na logo i na dane kontaktowe. W górnej części wizytówki font jest duży i zauważalny. Na dole natomiast jest już znacznie mniejszy i stanowi swoiste dopełnienie. Całość wygląda czysto i elegancko.

 

Źródło: www.DrukWypukly.eu