Przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że większość wizytówek wydrukowana jest na białym tle. W tym przypadku natomiast mamy do czynienia z całkowitą odwrotnością. Awers wizytówek jest czarny, a druk biało-czerwony. Może nie jest to najlepsze połączenie na stronach internetowych, ale w przypadku wizytówek sprawdziło się doskonale.

Pierwsza strona wizytówki jest czarna, matowa, przywodzi to nam myśl ekskluzywne produkty. Jeżeli interesujesz się trochę psychologicznym podejściem do reklamy, to wiesz zapewne, że czerń jest w tym przypadku synonimem luksusu. Wiele czarnych opakowań zyskało swoją formę nie dlatego, że tak było ładnie, ale po to, żeby wytworzyć w użytkowniku wrażenie wysokiej jakości.

Wizytówki zostały ozdobione wybiórczym lakierem, który schodzi w dół projektu. Nie jest to łatwa produkcja. W tym przypadku jednak nie było z tym najmniejszego problemu. Wyszło doskonale, a wizytówki zostały dodatkowo zalaminowane.

 

Źródło: www.drukwypukly.eu