Kto powiedział, że wizytówki gabinetów lekarskich nie mogą być ekskluzywne? Zapewne właśnie taki pomysł na łączenie stylów przesądzi w tym momencie o rozpoznawalności marki.

Pod linkiem znajduje się wprawdzie prezentacja pełnej identyfikacji wizualnej firmy, ale my skoncentrujemy się wyłącznie na ekskluzywnych wizytówkach – ponieważ to one właśnie wydają się nam tu najciekawsze.

Z jaką branżą kojarzy się ten projekt na pierwszy rzut oka? Nam przywodzi na myśl dobrą restaurację – nastrojowe światła, ciemny wystrój i doskonałe menu. A może luksusowy salon jubilerski z kasetami wyściełanymi miękkim suknem? Zaskakujące zderzenie czerni, złota i czerwieni z branżą fizjoterapii to doskonały sposób na wyróżnienie wizytówki spośród wielu typowych projektów.

Do wykonania tego poligraficznego „filigranu” wykorzystano dosyć popularne metody druku: kaszerowany karton w kolorze czarnym z brzegami zabarwionymi na czerwono, a także pozłacane tłoczenia. W tej sytuacji nie trzeba już wielu detali, dlatego tył wizytówki zdobi wyłącznie hasło reklamowe i adres strony internetowej, natomiast przód zawiera logo i dane kontaktowe. Połączenie tych elementów daje klasyczny, elegancki efekt. Złoto i czerń to jedno z bezpiecznych rozwiązań kolorystycznych, które sprawdzi się w wielu zastosowaniach – o ile projektant ma wyczucie kompozycji, a drukarnia potrafi odwzorować jego projekt z najwyższą dokładnością. Projekt autorstwa Mubien Studio

 

Źródło: Behance