Czerń to kolor luksusu. Wszystko, co czarne, kojarzy nam się jednoznacznie z dobrą jakością.

To właśnie dlatego producenci ekskluzywnych towarów pakują je w czarne kartoniki. Podobnie jest w przypadku materiałów reklamowych. Tworząc te wizytówki, mieliśmy w głowie wizję zaprezentowania firmy w sposób klasyczny, a jednocześnie też budzący zaufanie. Padło na ponadczasową czerń i białe elementy.

Wizytówki wykonane są metodą kaszerowania, czyli klejenia dwóch warstw papieru. Na awersie wizytówki, w jej lewym górnym rogu jest białe logo firmy, natomiast reszta przestrzeni pozostała pusta. Na rewersie znalazły się dane kontaktowe. Projekt jest prosty, ale przez to bardzo wymowny. Klient od razu widzi, że ma do czynienia z firmą, która nie próbuje nadrabiać niczego grafiką i wymyślnymi formami. Widzi, że firma prezentuje się fachowo i bez zbędnych udziwnień, a to bardzo dobrze wpływa na jej wizerunek. Nowoczesne wizytówki doskonale realizują to założenie. Klienci dzięki nim chcą lepiej poznawać firmy.

Źródło: http://aganet.eu/wizytowki-kaszerowane/