Styl retro jest nadal bardzo popularny. Część ludzi uważa wręcz, że to najlepsza stylistyka z możliwych i powinno się ją wdrażać gdzie tylko można.

Właściciele firmy Euro Villa podchwycili ten przekaz i zażyczyli sobie stworzenia wizerunku na miarę trendów pokazanych w Wielkim Gatsbym.

Najważniejszym elementem tych wizytówek jest rzucające się w oczy logo. Logotyp nie pozostawia złudzeń co do tego, czym zajmuje się firma. Duża, wyrazista nazwa firmy zwieńczona jest na górze ozdobnym emblematem, a na dole podkreślona linią z doprecyzowaniem rodzaju działalności.

Wizytówki zostały wykonane na białym, matowym papierze z wykorzystaniem druku offsetowego. Logotyp wykonany jest hot-stampingiem czyli złoceniem. Papier jest dość gruby i podkreśla solidność firmy, a w celu wyeksponowania logo graficy zrezygnowali ze wszelkich, dodatkowych elementów. Tutaj wszystko jest proste, a jednocześnie uderza ponadczasowością i swoistym nawiązaniem do tradycji, która kiedyś była synonimem klasy i doskonałości.

 

Źródło: www.DrukWypukly.eu