W przypadku zawodu, jakim jest adwokat, bardzo ważne jest, żeby wizytówka była w miarę prosta, gustowna i charakterystyczna dla branży. Adwokat to zawód, którego większość ludzi postrzega w bardzo tradycyjny, wręcz surowy sposób i wszelkie próby zerwania z tego typu wizerunkiem niezbyt dobrze się udają. Dlatego też projektując wizytówkę dla adwokata, trzeba mieć na uwadze, żeby forma nie przyćmiła przekazu.

Awers wizytówki został opatrzony logo firmy, imieniem i nazwiskiem, a także  wykonywanym zawodem. Dolna część awersu to dwie kolumny, na lewej mamy adres skrzynki pocztowej i numery telefonów, na prawej natomiast dane adresowe.

Wizytówka została stworzona metodą kaszerowania, czyli klejenia dwóch warstw papieru. Do tego projektu wykorzystano kredowo biały papier 350g oraz ciemnozielony papier Keaykolour Embossed 300g. Ten zabieg sprawił, że wizytówka stała się ekskluzywne, elegancka, gruba i adekwatna dla branży. Nie ma w niej niczego, co mogłoby zaburzyć profesjonalny wygląd i wprowadzić chaos.

 

Źródło: drukwypukly.eu