Przy tworzeniu tych wizytówek wykorzystano kolor zaufania, czyli granatowy w połączeniu z bielą. Kaszerowane (klejone) wizytówki mają na awersie logo firmy (srebrzenie, hot-stamping), natomiast rewers pokrywają dane kontaktowe.

Zastosowano tutaj papier barwiony w masie Rives Tradition biały i Rives Tradition Le Bleu. Granatowy papier ma gramaturę 250 g/m2 natomiast biały 320 g/m2. Uzyskano dzięki temu bardzo stonowany, ale jednocześnie wyjątkowo korzystny design. Na rewersie znalazło się wyłącznie imię i nazwisko Klienta, adres e-mail, numer telefonu i adres strony www. Przestrzeń między numerem a stroną internetową oddzielona jest małym logo.

Wizytówki doskonale pasują do wymagań branży doradczej – wyglądają bardzo klasycznie, ale jednocześnie widać, że wykonane są z ogromną dbałością o szczegóły i w sposób bardzo przemyślany. To sprawia natomiast, że robią wrażenie i z pewnością wywołują oczekiwane skojarzenia, mianowicie kojarzą się ze wspomnianym wcześniej zaufaniem i solidnością.

Do wykonania srebrzenia czyli hot-stampingu służą specjalnie wykonane matryce. Podobnie jest w przypadku tłoczenia. Każda matryca jest tworzona na indywidualne zamówienie Klienta.

Źródło: www.aganet.eu