Praktyka pokazuje, że dobra wizytówka może przyjąć właściwie każdą formę, a i tak będzie się prezentować zjawiskowo. W przypadku prezentowanego powyżej projektu widzimy, że ciemne barwy i swoista agresywność projektu wcale nie muszą działać na jego niekorzyść. Wręcz przeciwnie, czarno-złote wizytówki mają w sobie coś, co przyciąga uwagę.

Projekt autorstwa Pixelbox Estudio Gráfico. Na pierwszy rzut oka moglibyśmy stwierdzić, że są pełne przepychu. Jednakże, kiedy przyjrzymy się treści i wykonaniu, zauważymy, że wizytówki są tak naprawdę przygotowane w sposób minimalistyczny. O ich przekazie decydują natomiast przede wszystkim użyte kolory.

Awers wizytówki to wyraźnie wydrukowany adres strony internetowej, a także hasło promujące firmę. Rewers natomiast zawiera dokładne dane kontaktowe właściciela wizytówki, które wykonane są jedynie metodą tłoczenia. Można by stwierdzić, że takie posunięcie nie będzie dobrym pomysłem, a wnętrze tłoczenia wypadłoby wypełnić kolorem. Jednakże w tym przypadku jest to zbędne. Tłoczenie jest bardzo dokładne, a papier twardy, dzięki czemu druk można bez problemu odczytać.

Uroku całości dodają mocno złocone brzegi i przyjemna, lekko chropowata faktura papieru. Wizytówki najlepiej prezentują się ułożone w bloku. Właściwie są tak dekoracyjne, że nie potrzeba do nich nawet wizytownika. Mocny kolor połyskującego złota przywodzi na myśl luksus i sprawia, że posiadacz wizytówki automatycznie zyskuje. Projekt ten jest z pewnością jednym z tych, które mają na celu ukazanie wysokiej jakości, którą cechuje się firma.

 

Źródło: Behance