Ekskluzywne wizytówki nie zawsze muszą być prostokątne o regularnych liniach, czego najlepszym przykładem jest projekt autorstwa Hvanderson Design z USA dla firmy Portsmouth Tea Company.
Do wykonania takich wizytówek potrzebny jest specjalny wykrojnik aby za pomocą sztancowania wyciąć kształt wizytówki.
Ta wizytówka jest dobrym przykładem, że jeśli chcemy podkreślić prestiż firmy, warto skupić się na doborze materiałów najwyższej jakości. Czystość, oryginalny tłoczony wzór i brak nachalności dodaje wizytówce charakteru, elegancji i wyrafinowania. Z pozoru prosta wizytówka staje się produktem ekskluzywnym za sprawą kilku delikatnych detali.
Źródło: Behance
Z czym kojarzy się nam wizytówka? Prostokątny kawałek papieru o określonych rozmiarach. Myślę, że na szczęście dla klientów co raz rzadziej spotyka się takie wizytówki, teraz się stawia na oryginalny kształt. Z jakimi kształtami się spotkaliście lub w jakich gustujecie? Czy tylko ciekawy kształt wystarczy czy do tego należałoby dobrać odpowiedni kolor czy motywy?