Głównym zdaniem wizytówki firmowej jest siła perswazji, która powinna w pierwszej kolejności wywoływać pozytywne skojarzenia, budzić poczucie prestiżu oraz zaufania, by w następnej kolejności nakłonić do korzystania z usług „reklamowanej” marki.

Kreatywność bywa najlepszym sprzymierzeńcem siły perswazyjnej, głównie dlatego, że wyróżnia dany projekt spośród tysięcy innych. Dlatego, warto zastanowić się czym przyciągnąć uwagę odbiorcy. Wizytówki to dość specyficzny model reklamy, który w zdecydowanej większości przypadków posługuje się standardowym kształtem prostokątnej sztywnej karteczki. Zastosowanie nietypowego kształtu wizytówki może mieć piorunujące znaczenie i działanie.

Projekt Manoj Sreeram z Indii sprytnie gra przede wszystkim formą i kształtem wizytówki, przyciągając uwagę odbiorcy i wywołując pozytywne skojarzenia z daną marką. Sreeram zastosował graficzny ozdobnik przypominający nieco wstążkę, który nie kończy się wraz z ramą krawędzi bocznej, lecz wyrasta poza nią tworząc specyficzny efekt jakby skrzydła, wychodzącego z boku wizytówki. To ciekawy i prosty zarazem sposób przekazania podświadomego przekazu „ta firma uskrzydla”. Projekt idealnie pasuje do młodych, energicznych firm mocno związanych z nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie świadczonych usług.

 

Źródło: Behance