Mocne kolory zawsze dawały dobry efekt w przypadku materiałów reklamowych. Na tych wizytówkach natomiast połączono nieśmiertelne zestawienie bieli, czerni i czerwieni. Klasyka ubrana została w całkiem nową szatę, a rezultat? No cóż, mówi sam za siebie.

Wizytówka ma charakter mocno trakcyjny. Przygotowana została dla skarbnika miasta, a więc w projekcie widnieje miejski herb i określenie stanowiska posiadacza wizytówki. Całość wydaje się bardzo przewidywalna, niemniej jednak do takiej funkcji przesłanie wizytówki pasuje jak ulał. Nie mamy tutaj udziwnień lub niepotrzebnej nowoczesności. Funkcja skarbnika musi się kojarzyć ze stałością, z hołdowaniem zasadom, a więc i sam projekt musi być nieco z poprzedniej epoki.

Wizytówka zawiera dane drukowane alfabetem Braille’a, co stanowi ukłon w stronę osób niewidomych i jeszcze bardziej wzmaga zaufanie. Wizytówki wydrukowano metodą cyfrową na solidnym papierze o gramaturze 350g i zadbano o to, żeby stały się częścią identyfikacji wizualnej miasta.

 

Źródło: www.DrukWypukly.eu