Dwa kolory są w stanie zbudować w umyśle klienta przeświadczenie, że nasze produkty lub usługi są luksusowe.

Wystarczy wykorzystać tylko te dwa kolory – wyłącznie czerń i złoto, żeby wizytówki stały się maksymalnie luksusowe. Psychologiczne oddziaływanie kolorów czarnego i złotego zostało udowodnione już dawno. Widząc je, identyfikujemy dany produkt z wyższą półką jakościową.

Branża finansowa jest branżą trudną. W jej przypadku konieczne jest zbudowanie w klientach i kontrahentach przeświadczenia, że współpracują z solidną firmą. Wszelkie materiały reklamowe, w tym wizytówki, są do tego doskonałym narzędziem. Tworząc luksusowe wizytówki dla Vega Investments, wykorzystano czarny papier barwiony w masie, technikę złocenia oraz sitodruk. Na pierwszy plan w projekcie wysuwa się logo – duże, mocne, ekskluzywne i jednoznaczne. Klient od razu widzi, że ma do czynienia z firmą, za którą stoi wysoka jakość.

Źródło: www.aganet.eu