Znalezienie balansu między prostotą a efektywnością to zadanie dla mistrzów grafiki i projektowania. Chodzi przecież o to, żeby nie przesadzić w żadną stronę, a znaleźć taki złoty środek. Dzięki niemu projekt wizytówki jest idealny – lekki, czytelny, ale jednocześnie też wystarczająco atrakcyjny. W przypadku wizytówek dla Pracuj.pl ten efekt został osiągnięty w 100%. Powstały w ten sposób niezwykle ekskluzywne wizytówki.

W centralnej części awersu umieszczono logo firmy, a pod nim w trzech kolumnach dane kontaktowe. Rewers to znak graficzny imitujący układ scalony i hasło „Zapadasz w pamięć”. Slogan doskonale dopełnia grafikę i sprawia, że projekt jest bardzo spójny. Połączenie koloru złotego i niebieskiego rzuca się w oczy i od razu widać, że dotyczy kreatywnej branży. Złocenie elementu graficznego i zastosowanie metody kaszerowania sprawiło, że wizytówki przyciągają uwagę. Nie sposób przejść obok nich obojętnie.

ekskluzywne-kaszerowanie

wizytowki

Źródło: www.aganet.eu