Grubość wizytówki świadczy o jej jakości. To całkowicie psychologiczne oddziaływanie zostało bardzo dobrze zaadaptowane w reklamie, która aż krzyczy: my należymy do pierwszej ligi!

Wizytówki klejone wyglądają na masywne, a co za tym idzie droższe i dlatego też w ocenie klientów należą do naprawdę szanowanej firmy.

W tych wizytówkach połączono dwa papiery: matowy, biały papier o gramaturze 350g i czarny papier Plike o gramaturze 330g. Projekt został wykonany metodą druku offsetowego i druku wypukłego.

Ciekawym elementem wizytówek są czerwone, wypukłe kropki, które oddzielają logo firmy od danych kontaktowych. Wizytówki są wyważone. W lewym, górnym roku znajduje się logo, dane natomiast zdają się dociążać prawy, dolny róg. Kolorami zastosowanymi w projekcie są czarny i czerwony i razem z bielą tworzą idealne wręcz trio. Tym, co podkreśla te wizytówki, jest fakt, że rewers jest czarnym, matowym kartonem. To natomiast jest klasyczny przykład zastosowania idei elegancji, jaka od wielu lat kojarzona jest właśnie z tą kolorystyką.

 

Źródło: www.DrukWypukly.eu