Projekt tej wizytówki jest ekskluzywny, ale jednocześnie w miarę prosty oraz wyjątkowo czytelny. Dzięki połączeniu kilku rodzajów technik drukarskich uzyskano doskonałe jakościowo wizytówki o wysokim stopniu estetyki.

 

Charakterystyka wizytówek

Wizytówki dla adwokata powstały z dwóch warstw papieru: Keaykolour Original 300 g i Original Biały Naturalny 300 g, które połączono z wykorzystaniem metody klejenia. Awers to czarne tło ze złotym drukiem wykonanym metodą hot-stamping, natomiast rewers to miejsce na złote dane kontaktowe. Wykorzystanie trzech kolorów, w tym dwóch neutralnych, pozwoliło na uzyskanie ciekawego, aczkolwiek bardzo eleganckiego efektu. Złocenie jest matowe, co ma na celu wyeliminowanie wrażenia zbytniego epatowania luksusem.

 

Zastosowane kolory i ich znaczenie

  • Czarny – kolor niedostępności, luksusu i tajemniczości. Bardzo często stosowany jest do wyróżnienia produktów i usług z wyższej półki jakościowej i cenowej. Kolor ten informuje nas o bezkompromisowości oraz elegancji.
  • Biały – kolor czystości i prawdomówności. Idealnie kontrastuje z czernią, podkreśla klarowność oraz wprowadza spokój. Takie cechy są niezwykle pożądane w przypadku usług prawnych. Każdemu Klientowi kancelarii zależy bowiem na współpracy z adwokatem, który będzie wobec niego szczery i uczciwy.
  • Złoty – to kolor luksusu, kojarzący się nierozerwalnie ze złotem, czyli z bardzo drogim metalem szlachetnym. Tam, gdzie występuje złoty kolor, tam ludzie doszukują się najwyższej jakości i wysokiego poziomu satysfakcji. Nie dziwi więc fakt, że złote wizytówki zawsze gwarantują pożądany efekt.

 

Wizytówki dla adwokata – zastosowane metody

Główną techniką zastosowaną do przygotowania tych ekskluzywnych wizytówek było kaszerowanie. Kaszerowanie to inaczej klejenie, czyli łączenie na klej dwóch warstw papieru. W tym przypadku połączone zostały papiery o takiej samej grubości i fakturze.

 

Jak projektować materiały reklamowe dla branży prawnej?

Projektowanie materiałów reklamowych dla branży prawniczej może być nie lada wyzwaniem, dlatego tak ważne jest, by zlecić takie prace firmie, która ma w tym zakresie odpowiednią wiedzę a ponadto doświadczenie. Żeby zrozumieć bliżej ideę marketingu prawniczego, trzeba zdać sobie sprawę z tego, jakie oczekiwania stoją przed tą branżą i jak w związku z tym musi się ona prezentować.

Klient korzystający z usług prawnika oczekuje wsparcia, pomocy oraz maksymalnie profesjonalnego podejścia. Potrzebuje ugruntowania w pewnych tezach bądź też rozwikłania kwestii spornych. Klient nie oczekuje, że prawnik będzie szaloną, nieprzewidywalną osobą o tysiącach pomysłów. Potrzebuje współpracy z kimś spokojnym, statecznym, o stalowych nerwach i niedającym się wyprowadzić z równowagi. Dlatego nawet takie materiały jak wizytówki, muszą przekazywać te idee.

 

Źródło: www.aganet.eu