Niektóre projekty wizytówek nie wymagają zastosowania ostrych form, wyrazistych kolorów czy dużych innowacji w samym designie. Czasami wystarczy coś prostego, aczkolwiek wystarczająco wymownego.

Na ten moment minimalizm wraca do łask, a wraz z nim charakter materiałów reklamowych. Wizytówki zawierają wszystkie dane na awersie. W środkowej części wizytówki widnieje imię i nazwisko, a pod nimi mniejszym fontem funkcja pełniona przez właściciela wizytówek.

Na dole, w centralnej części awersu zamieszczono dokładne dane kontaktowe, które zostały ułożone w trzech liniach. Klient szukając wszystkich danych, nie musi odwracać wizytówki. Wszystko ma dostępne na jednej stronie.

Do projektu wykorzystano kolorystykę CMYK, a wizytówki zostały wykonane na matowym, kredowym papierze o gramaturze 350g. Dzięki kaszerowaniu można było zastosować tłoczenie na wizytówkach dwustronnych. Awers to tłoczone zarysy otwartej książki. Nie ma tam żadnych dodatkowych elementów ani też kolorów. Wszystko jest proste do granic możliwości, ale jednocześnie urokliwe i nad wyraz delikatne.

 

Źródło: drukwypukly.eu